maandag 24 maart 2014

Luistercd : Toermalijn van Mies Bouhuys.

We hebben nog niet zo lang geleden een Action gekregen in ons stadje. Wat we natuurlijk een bijzonder goede aanwinst vinden. Een boel van ons knutsel gerief komt van daar, en ook veel schriften en potloden en dergelijke. (met een erg knutsel-graag madamke in huis is dat wel erg handig.)

Nu ontdekte in dat ze daar ook luisterboeken verkopen. Voor de ongelofelijk lage prijs van 1.99€.
Ik tikte er "Het huisje in het Poeh-hoekje" op de kop. Ergens anders betaal je 17€ :-)

En de cd van "Toermalijn" van Mies Bouhuys. Die kende ik niet, nog nooit van gehoord. Maar de tekeningen zijn van Fiep Westendorp. En die kende ik wel, van Jip en Janneke enzo. En ja, voor die géén 2€ kun je ook wel een gokje wagen.
Dat was dus een goed idee. Het is een dubbel cd, en een erg leuk en leerzaam verhaal. Over een ondankbaar kind en een kind dat heel tevreden is....... Over elkaar helpen.
Dit wordt er één om te her luisteren en her luisteren en her luisteren :-)

Bloem is gek op luistercd's. Een verhaal zonder beeld, dan kan je je eigen verbeelding laten gaan. En dat is mooi om te zien. We luisteren tegenwoordig zoveel luistercd's dat ik er maar een apart label van ga maken. Terwijl zij speelt en luistert kan ik lekker doorwerken (en luister stiekem ook een beetje mee :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten